JellyPages.com

Thursday, March 27, 2008

~KeNaNgAn MaLaM SeRi PeRdAnA~

nih kenangan nomie ngan kengkawan satu kos n satu desasiswa mase dinner pada 24 mac 2008 ari tuh... kami enjoy bergambo n makan... sume dok bergaya sakan malam nih... yg tak penah mekap pon jadik mekap n cantik2.... nih sebahagian gambo yang nomie ader mase malam tuh... tema mase malam tuh tradisional....

first2 mestilah gambo nomie kan...ehehehe...

yang nih lak gambo nomie ngan kawan nomie nurul... kami kawan baik tapi lain major... cute kan die..eheheh

nih nomie bgambo ngan ummi lak, sama major ngan nurul... nomie, ummi, mahani & nurul mule berkawan mase first year n first semester lagik... gambo mahani, kat bawah nih...

nih gambo nomie, mahani ngan ummi.... kami sakan btoi bergaya malam tuh... mengalahkan rtis tradisional...tp xsume pakai tradisional pon...

yang nih lak bgambo mase lepas dinner..kami ader satu jam mase bgambo kat hotel tuh..jadik aper lagik bgambo sakan lah kami yg mmg ske bgambo nih...

nih die calon serikandi desasiswa indah kembara... bukan kami bertiga tau tp umi yang berbaju hijau itu sahaja... kami terkeluar senarai...hakhakhak

nih sume wat posing ayu sambil dok bsimpuh atas kapet yang xspatutnye kami bersimpuh...ekekeke... wat mcm tempat sendirik jer kiteorg nih yer...ehehhe..

bgambar sebelum makan ngan dak2 tahun akhir....


asik interprem muke, baju ngan handbag jer kan... nak gak interprem kasut...hehehe masing2 bli baru tuh.... semata2 utk dinner jer...

oleh itu, tamatlah riwayat kesan degil...
kenangan yang tidak akan dilupakan bersama kamu semua.... cayunk korang...


Post a Comment