JellyPages.com

Saturday, November 7, 2009

Love Games-Lady Gaga version melayu.

salam,
pernah tak korunk terpikir untuk translate lagu2 omputih nih pada bahasa melayu n xyah ikut grammar ke aper ker...translate terus jer... mesti seronok n kelakar kalau pilih lagu2 tertentu la... so, untuk skang nih nomie pilih lagu love games daripada lady gaga. tpi korunk tengok la dulu lirik asalnyer yer... kat cni nomie letak lirik yang dah translate jer... nomie translate lagu nih gune satu website translation n x edit balik...biar jer ikut translate yg dibg... so, enjoy...

Permainan Cinta- Lady Gaga

Biarkan kami mempunyai beberapa seronok,
Rentak ini sakit
Saya hendak mengambil tumpangan pada kayu disko anda

Biarkan kami mempunyai beberapa seronok,
Rentak ini sakit
Saya hendak mengambil tumpangan pada kayu disko anda

Saya hendak ciuman anda
Tetapi jika saya melakukan kemudian saya mungkin gagal bayi anda
Ia adalah rumit dan bodoh

Mendapat punggung saya terkepit dewa asmara seksi
Meneka dia mahu memainkan,
Mahu memainkan
Satu permainan cinta
Satu permainan cinta

Mengadakan saya dan cinta saya
Hanya mahu menyentuh anda untuk satu minit
Mungkin tiga saat adalah mencukupi untuk hati saya untuk berhenti ia.

Biarkan kami mempunyai beberapa seronok,
Rentak ini sakit
Saya hendak mengambil tumpangan pada kayu disko anda
Tidak fikir melampau baru sahaja tumpas yang tendangan
Saya hendak mengambil tumpangan pada kayu disko anda

Biarkan drama kami satu permainan cinta,
Memainkan satu permainan cinta
Adakah anda mahu cinta atau anda mahu kemasyhuran?
Adakah anda dalam permainan?
Dans le permainan cinta?

Biarkan drama kami satu permainan cinta,
Memainkan satu permainan cinta
Adakah anda mahu cinta atau anda mahu kemasyhuran?
Adakah anda dalam permainan?
Dans le permainan cinta?

Saya sedang satu misi,
Dan ia melibatkan sesetengah berat mengharukan ya.
Anda telah menandakan kepentingan tuan,
Saya adalah berpelajaran dalam seks ya.
Dan sekarang saya mahu ia buruk,
Mahu ia buruk.
Satu permainan cinta,
Satu permainan cinta.

Mengadakan saya dan cinta saya.
Baru sahaja hendak sentuh anda untuk satu minit.
Mungkin tiga saat adalah mencukupi untuk hati saya untuk berhenti.

Biarkan kami mempunyai beberapa seronok,
Rentak ini sakit
Saya hendak mengambil tumpangan pada kayu disko anda
Tidak fikir melampau baru sahaja tumpas yang tendangan
Saya hendak mengambil tumpangan pada kayu disko anda

Biarkan drama kami satu permainan cinta,
Memainkan satu permainan cinta
Adakah anda mahu cinta atau anda mahu kemasyhuran?
Adakah anda dalam permainan?
Dans le permainan cinta?

Biarkan drama kami satu permainan cinta,
Memainkan satu permainan cinta
Adakah anda mahu cinta atau anda mahu kemasyhuran?
Adakah anda dalam permainan?
Dans le permainan cinta?

Saya dapat melihat anda merenung di sana daripada merentasi blok dengan sebuah senyuman pada mulut anda dan tangan saudara pada anda huh
Cerita kami ia selalu bermula begitu juga dengan seorang budak lelaki dan seorang gadis dan satu huh dan satu permainan!
Dan satu permainan
Dan satu permainan
Dan satu permainan
Satu permainan cinta!

Biarkan drama kami satu permainan cinta,
Memainkan satu permainan cinta
Adakah anda mahu cinta atau anda mahu kemasyhuran?
Adakah anda dalam permainan?
Dans le permainan cinta?

Biarkan drama kami satu permainan cinta,
Memainkan satu permainan cinta
Adakah anda mahu cinta atau anda mahu kemasyhuran?
Adakah anda dalam permainan?
Dans le permainan cinta?

Biarkan drama kami satu permainan cinta,
Memainkan satu permainan cinta
Adakah anda mahu cinta atau anda mahu kemasyhuran?
Adakah anda dalam permainan?
Dans le permainan cinta?

Biarkan drama kami satu permainan cinta,
Memainkan satu permainan cinta
Adakah anda mahu cinta atau anda mahu kemasyhuran?
Adakah anda dalam permainan?
Dans le permainan cinta?
haha...tergelak dok bace...kekadang ader perkataan2 yang xingin dilihat jugak tuh...huhu nomie dapat idea nih daripada adik nomie, dayang bulat, die penah tanye kat umah, "cube ko translate lagu omputih pada bahasa melayu sebijik2 mcm lagu lady gaga tuh..." so, nomie rase menarik gak kan...sebab tuh cube nih...hehe
Post a Comment