JellyPages.com

Friday, April 18, 2008

~WaHaI SaHaBaTkU~ part 2

assalamualaikum...
kepada 5rus, tijah, midah, azie...

5rus, aku kenal ko dari semester 2 lagik mase thn satu n sampai skang... ko sorg kawan yang sgt bek n tegas... aku ader byk kenangan ngan ko especially biler kiter kongsi kesukaan yang same iaitu ske bergambo... kenangan mase kiter outing around island ngan tijah n yg len2 pastuh mase praktikal... mmg banyak... aku sayang sgt kenangan tuh....

tijah, aku pon kenal ko dari sem2 thn 1 sampai skang... ko kawan yang bek n byk kenangan aku ngan ko... byk ko berkorban utk kiteorg, ble ader2 aper slalu ko yg drive n sebagainye walaupon dalam keadaan sakit...

azie, mule kenal azie mase kiter amik subjek kerja kump n azie satu group ngan tijah.. aie seorg yg epi go lucky n sentiasa wat org tersenyum... kenal azie mmg boleh menceriakan aku orang len....

midah akak kecik yg sangat comel n berhati lembut.... kenal mase kiter join ikmar dulu... mase tuh kiter satu group... sampai skang midah byk tlg aku... thanks midah...

midah, tijah, azie n 5rus... aku sayang kat korunk n aku harap korunk xkan lupekan persahabatan kiter mase kat usm nih... banyak kenangan kiter ade kat usm nih samada mase praktikal atau mase-mase len yang kiter abihkan bersama.. ingat lagik ble time buke pose, kiter same2 pi pasar n carik makanan utk berbuke same2... pastuh kiter tgk movie same2 dalam bilik lepas berbuke... pastuh ble exam kiter akan same2 study... ble ingat balik kenangan nih ble da kuar nant mest leh nanges... sedangkan baru nak ditinggalkan da sedey.... korunk da nak balek, aku mest sedey gler anto korunk nant... nanges mmg da xleh larik da kalau time2 camnih...

sayang sangat kat korunk... aku nak mintak maaf pada korunk kalau ader wat silap kat korunk... n mest ader nyer pasal kiter xleh larik dari kesilapan... jgn lost contact k... kiter bukan menamatkan persahabatan tetapi meneruskan persahabatan dengan ujian untuk menguji persahabatan kiter...

i love u all... thanks for being a good friend of me....

No comments: