kali nih nomie nak cerita plak tentang hari konvokesyen kawan2 nomie kat usm iaitu yana, menic, lin, nor n min. kat bawah nih ader gambar2 diorang yang nomie dapat attach kat cni... kalau nak letak sume gambar xleh la kan...gambar yang terpilih jer.... kalau korunk nak tau, nomie yang mekap diorang utk konvo diorg nih. nomie x profesional dalam mekap2 org nih. just cube sendiri jer... kalau korunk yana, menic, lin n nor xberpuas hati sori la yer....huhuhu...
gambar bawah nih mase first day bersamaan 12hb ogos 2009 konvo untuk dak2 PHD ngan Master... kawan nomie yang konvo mase nih ialah menic n yana. diorang da dapat master diorang da...bestnyer.... nomie lambat lagik....
kat bawah nih gambar nomie ngan menic. mekap da hilang sket sebab kiteorang lupe lak nak amik gambar lepas mekap tuh... so, ader gambar selepas konvo jer... Menic pemegang ijazah sarjana pengurusan projek.
bawah nih plak gambar yana yang jugak nomie mekapkan n gambar diambil selepas diorang da kuar dari dewan konvo..... yana merupakan graduan yang memegang ijazah sarjana pengurusan ekonomi.
kat bawah nih gambar gabungan dua family yang datang untuk meraikan kejayaan diorang iaitu family yana n menic... family yang sangat sporting....perkara yang xleh lupe mase masing2 pakai masker untuk konvo. pastuh sume kene amik giliran bangun awal untuk dimekapkan....ehehe... pastuh pi shopping baju, kasut n mcam2 lagik.... family korunk pown best....
jgn lupe doakan aku bjaye menamatkan pengajian aku on time n dapat hasilkan tesis yang baik k... luv u olls....