Template
JellyPages.com
skip to main
|
skip to sidebar
Showing posts with label
i wish
.
Show all posts
Showing posts with label
i wish
.
Show all posts
Saturday, January 9, 2010
~I Wish~
Hmmmm....
dont know what to do today....
just watching dinding in my room..
.
so,
i wish
...
my friends was here...
i can go back home...
i can play with umairah...
i can get my thesis earlier..
there's no need to correct my thesis anymore...
so, what i'm going to do?
just hoping............
Older Posts
Home
Subscribe to:
Posts (Atom)
About Me
Unknown
View my complete profile
Blog Archive
▼
2015
(6)
▼
February
(5)
.:Trip to Korea: Shopping Haul:.
.:Trip to Korea Day 7: Gyeongbokgung Palace, Insad...
.:Trip to Korea Day 6: Namdaemun, Namsangol Hanok ...
.:Trip to Korea Day 5: Pengalaman naik Zipwire ke ...
.:Trip to Korea Day 4: Kimchi Making Class, Itaewo...
►
January
(1)
►
2014
(8)
►
December
(2)
►
November
(3)
►
August
(2)
►
March
(1)
►
2013
(6)
►
December
(2)
►
September
(1)
►
June
(1)
►
April
(2)
►
2012
(8)
►
December
(3)
►
October
(1)
►
July
(1)
►
June
(2)
►
May
(1)
►
2011
(8)
►
December
(1)
►
September
(1)
►
August
(1)
►
July
(2)
►
June
(3)
►
2010
(18)
►
December
(1)
►
July
(1)
►
June
(2)
►
April
(2)
►
March
(4)
►
January
(8)
►
2009
(41)
►
December
(3)
►
November
(2)
►
September
(2)
►
August
(2)
►
July
(9)
►
June
(3)
►
May
(2)
►
April
(8)
►
March
(6)
►
February
(2)
►
January
(2)
►
2008
(51)
►
December
(2)
►
September
(5)
►
August
(1)
►
April
(12)
►
March
(30)
►
February
(1)
Popular Posts
~PeRtAnDiNgAn MoDeL WaNiTa BeRtUdUnG~
wah menarik nih.... pertandingan nih bukan nomie yang anjurkan tapi nomie amik daripada blog cik sarah al-idrus .... nih nomie pastekan ska...
~PTPTN Da MaSuK~
salam alz.... ari nih nomie hepi sgt sebab ptptn da masuk jadik abah xperlu la masukkan duit tetiap bulan lagik utk nomie... bukannyer aper,...
.:Trip to Korea: Shopping Haul:.
Assalamualaikum, Sepanjang seminggu berada kat korea memang setiap hari xpenah larik daripada shopping. ader jer bende2 yang kami nak sh...
alhamdulillah~
dengan lafaz bismillah~... YAHOOOOOO!!!!! kereta dah sampai.. hehehe... happy sangat.. tak terkate rase happynye.. nervous pun ade jugak, f...
Reunion SMK Kempas Batch 1998-2002
salam sume pembaca blog nomie... update hari ni pasal reunion malam td bersamaan 7hb Mac 2010. reunion ni kiteorang wat kat restoren Malay V...
~FaMiLy VaCaTiOn To PuLaU PeMaNgGiL~
salam alls, gambar2 nih sbenarnye da lamer nomie simpan dalam laptop nomie... nih gambar mase nomie pi family vacation ke pulau pemanggil.....
~Utk perhatian cikgu, lecturer n kawan2 : I really Miss u All~
salam, nomie tulis nih pada jam 2.34 pagi hari ahad bersamaan 3 januari 2010. tetibe lak rase mcm nak tulis pasal nih sebab tetibe tertengok...
cerita seram
"Kengkawan.. Nie aku ada satu cerita ngeri aku nak share ngan korang.. Kisah nie berlaku kat kawan aku kat Ipoh la.. Kawan aku na...
.:Trip to Korea: Perancangan, Tiket, Pakej:.
Assalamualaikum, Nak jadi citer pada 3 nov hingga 10 nov 2014 yang baru lepas nih i olls pi bercuti ke korea ngan adik n kawan i olls. so,...
Kerana Wayang.....
Salam, Kisah kali nih pasal kejadian malam td yang semuanya dilakukan secara mengejut iaitu, perancangan yang mengejutkan, kejadian yang me...
My Blog List
Sabrina Tajudin | Malaysia Beauty Blog - Art - Lifestyle
Origin Hybrid SpinePro Mattress Review
9 months ago
JumieSamsudin.Com
Seni Sampah bersama Fabrice Monteiro
8 years ago
Dayang Bulat Punya Cerita~
WWE SmackDown Season 17 Episode 31 : July 30, 2015 (Tulsa, OK)
11 years ago
~KaMpUnG CeKaDaK~
.:Trip to Korea: Shopping Haul:.
11 years ago
The House Of Red Gincu
KAMI TUTUP
12 years ago
Make Up by Jumie Samsudin |
Make Up for Dr. Aishah at Rumah Tetamu USM
12 years ago
Dunia Kepunyaan Nazra
Bisnes MLM hanya pandai memanipulasi!
12 years ago
~ALUMNI SMKK~
Human Immunodeficiency Virus (HIV)
12 years ago